Pop-up Image

OLE KURSIS UUTE PAKKUMISTEGA



    TASUTA KULLER TALLINNAS al.100€

    Title Image

    KKK

    KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

    Mis kell alustab lillekuller lillede kohaletoimetamist?

    Lillekuller alustab lillede kohaletoimetamist tööpäeviti kella 10st hommikul. See tähendab seda, et kõige esimesed lillesaadetised jõuavad vastuvõtjani vahemikus 10:00-14:00.

    Mis kell lõpetab lillekuller lillede kohaletoimetamise?

    Lillekuller lõpetab lillede kohaletoimetamise enamasti kell 18:00 õhtul või kuni olemasolevad tellimused saavad kohaletoimetatud.

    Kas lilli on võimalik kohaletoimetada töövälisel ajal?

    Kui soovite lillede kohaletoimetamist töövälisel ajal (st. enne kella 9:00, peale 17:00 või nädalavahetusel), saatke palun vastav päring e-posti aadressile info@viruroosid.ee ning täpsustame teenuse võimalikkuse ning hinna.

    Mida teha, kui puudub info vastuvõtja aadressi osas?

    Kui teil puudub info vastuvõtja täpse aadressi osas, lisage kindlasti tellimusele vastuvõtja telefoni number, et kuller saaks lillede vastuvõtjaga ühendust võtta ning täpsustada kohaletoimetamise aadressi.

    Kas lillekuller helistab vastuvõtjale ette?

    Kui olete tellinud lillede kohaletoimetamise kodusele aadressile, helistab kuller vastuvõtjale ette, et garanteerida vastuvõtja aadressil viibimine (v.a tellija vastupidisel soovil). Tellides lillede kohaletoimetamise ettevõtte aadressile, lillekuller vastuvõtjale ette ei helista (v.a tellija vastupidisel soovil). See tähendab seda, et ettevõttesse lilli viies, võib lillesaadetis üle antud saada ka kolleegile.

    Kas on võimalik, et lillekuller ei helistaks ette?

    Kui soovite üllatamise eesmärgil, et lillekuller ei helistaks vastuvõtjale ette, saame sellega arvestada. Kindlasti peaksite siis olema veendunud, et vastuvõtja viibib sisestatud aadressil ning reageerib kullerile. Kui kulleril ei õnnestu esimesel korral lilli üle anda ning aadressile tuleb uuesti tagasi pöörduda, saadetakse tellija e-postile lisaarve kullerteenusele.

    Kui kiiresti lillekuller lilled kohale toimetab?

    Lillede kohaletoimetamise kiirus oleneb lilleseade keerukusest (kimp luuakse peale tellimuse saabumist), ettetellimise ajast, kohaletoimetamise piirkonnast. Võib ka juhtuda, et hoiame teie tellimust kinni, kuna oleme uue kauba ehk värskemate lillede ootel. Üldjuhul viime kiiresti seatavad lõikelilled kohale kesklinna piires umbes 2h-ga.

    Kas lillekuller avaldab vastuvõtjale mu nime?

    Lillekuller ei avalda vastuvõtjale teie nime. Vastuvõtja saab infot saatja kohta vaid lillekaardil oleva info põhjal. Florist ei lisa lillekaardile ise teie nime, kui olete jätnud selle märkimata. Samuti ei oma meie kuller informatsiooni saatja andmete kohta ning vastuvõtjal ei ole võimalik neid kulleri käest teada saada.

    Milline on lillesaadetise juurde kuuluv kaart?

    Lilleseade juurde kuulub tasuta lakooniline Viru Roosid logoga kaart, millele on võimalik jätta lühike sõnum koos saatja nimega. Kaardi sõnumit kirjutades palume arvestada ka võimalusega, et vastuvõtmisel võib kaardi sõnum olla loetav kolmandatele isikutele.

    Mida teha, kui mul on lillesaadetise osas erisoove?

    Erisoovide osas palume kindlasti ühendust võtta kontaktivormi kaudu, helistades või kirjutades e-kiri aadressile info@viruroosid.ee, et saaksime teie soovi osas teha järelpäringu ning uurida võimalusi.

    Kuidas toimida, et lillesaadetis oleks anonüümne?

    Lillesaadetis jääb anonüümseks kui te ei kirjuta lillekimbu juurde kuuluvale kaardile enese nime. Tellimuse täitmisel sisestatud andmed (teie nimi, emaili aadress ning kontakttelefoni number) ei kuulu avaldamisele ning neid kasutatakse vaid tellimuse täitmiseks vajalikel eesmärkidel.

    Kas välismaal viibides on võimalik ka tellimust esitada?

    Kui viibite välismaal ning teil puudub konto Eesti pangas, saate tellimuse eest tasuda arve alusel millel on vajalikud rekvisiidid pangaülekandeks. Tellimuse täitmiseks on vajalik maksekorralduse saatmine aadressile info@viruroosid.ee

    Kuidas on võimalik tellimuse eest tasuda?

    Tellimuse eest on võimalik tasuda kas pangalingi kaudu, krediitkaardiga või arve alusel.

    Mida teha, kui avastasin, et olen tellimuses vea teinud?

    Kui olete tellimuses infoga eksinud, palun võtke meiega kiiremas korras ühendust, et jõuaksime võimaluse korral vea korrigeerida.

    Kas tellimust on võimalik tühistada?

    Tellimuse tühistamine on võimalik, kui tellimus tühistatakse 24h enne saabuvat kohaletoimetamise kuupäeva.

    Kuna tellimus kohale viiakse?

    Kui tellimus on edastatud eelmisel päeval hiljemalt kella 17ks, toimetatakse tellimus kohale soovitud kuupäeval kella 10-14:00 vahel (kui ei soovita kohaletoimetamist peale lõunat). Samaks päevaks esitatud tellimused viiakse kohale kell 14:00-18:00 vahemikus.